I.Boice | Iranian Boice Community



لی جونگ شین (بیس)

- غذا برای بقا در تابستان؟

یخ تراشیده

- اخیرا به چی اعتیاد داشتی؟

چون من توی یه ســـریــالتو کــــــره بازی می کنم، زیاد وقت شخصی (آزاد) ندارم. اما اگر وقت آزاد گیربیارم ، برای اینک تازه بشم پیاده روی میکنم و به موسبقی گوش میدم. اوه من تازگی واقعا شیرکاکائو دوست دارم!(یونگ هوا گفت: نه شیرکاکائو مال منه!! یونگ هوا عاشق شیرکاکائو هست و این بین طــــــــــــرفدارا معروفه) خب.... پس از حالا مال منه (خنده)



کانگ مین هوک (درام)

- غذا برای بقا در تابستان؟

Loach pot (یه نوع خوراک ماهی)

- اخیرا به چی اعتیاد داشتی؟

یه ماشین کنترل رادیویی. من شبا با داداش یونگ هوا و داداش جونگ هیون با اون بازی می کنم. با اینکه اون یه ماشین کنترلیه، ولی سرعتش به 80 کیلومتر بر ساعت میرسه و میتونه روی شیشه و مسیر ناصاف هم حرکت کنه. فقطــــــــــــ جونگ شین اون ماشین رو نداره، اون نمی خواد کارایی که بقیه می کنن بکنه، حتی بازی.



جونگ یونگ هوا (خواننده و گیتار)

- غذا برای بقا در تابستان؟

سوپ مرغ (samgyetang)

- اخیرا به چی اعتیاد داشتی؟

من بازی گلف رو شروع کردم. برای اینکه فکر می کنم اگر اون رو الآن شروع کنم، می تونم ازهم سن و سالای خودم جلو بزنم. و شنیدم که این کار برای درست شکل گرفتن خوبه.( اون تاب خوردنش رو به ما نشون داد و غر بقیه اعضا رو دریافت کرد!)



لی جونگ هیون (خواننده و گیتار)

- غذا برای بقا در تابستان؟

مار ماهی

- اخیرا به چی اعتیاد داشتی؟

هنر های چند رزمی (mixed martial arts). اولش من دوست داشتم تماشا کنم و می خواستم انجامش بدم. حالا در کــــــره دارم آموزش می بینم(تمرین ورزشی می کنم)، چند جام کبود شده.( جونگ شین گفت: چون تو خیلی خوب انجامش می دی، میتونی یه هنرمند ابزاری بشی) اووه، نه، اون فقطــــــــــــ یه سرگرمیه!



- درباره ی آهنگ لیدی چی؟

یونگ هوا: من این آهنگو تنظـــــیم کردم.این یه آهنگ فرح بخشه و از ترکیب ملودی غمگین و مدرن ایجاد شده، و دقیقا مناسب تابستونه.

جونگ هیون: آهنگ(ضرب) اون مناسب زندگیه.



- درباره ی don't care چطــــــــــــور؟

یونگ هوا: درباره ی don't care ، ملودی اون آکوستیکه، و من حس قدر شناسی رو در متن شعرش قرار دادم.

مین هوک: وقتی این آهنگو شنیدم، احساس آرامش کردم، می خوام اون رو بارها و بارها گوش بدم.

یونگ هوا: درباره ی دوشنبه، من این آهنگو در حالی که به کارمندا و دانش آموزا فکر می کردم ساختم.

جونگ شین: من با بعضی از عباراتای این آهنگ احساس همدلی کردم. فکر می کنم اون آهنگ فضای جذابی داره.



- شما الآن تور جهای رو دارید، آیا شما داستان جانبی جالبی داشتید؟

جونگ هیون : اولین بار بود که یه اجرای زنده تو استرالیا داشتیم، اگرچه تو ملبورن و سیدنی بودیم خوشحال شدیم که شنیدیم همه ی بلیطــــــــــــا فروش رفته!

جونگ شین: با اینکه فاصله ی زیادی بین ما و طــــــــــــرفدارای استرایایی وجود داره، اونا ما رو میشناسن و به کنسرتمون اومدن. من فکر می کنم این گسترش فرهنگ شگفت انگیزه!

مین هوک: به عنوان یه خاطــــــــــــره از استرالیا ما ماجرای جالبی داشتیم.(خنده) ما رفتیم که استیک گاو استرالیایی بخوریم. استیک خیلی پخته شده بود چون آشپز از جایی شنیده بود که کــــــره ایها استیک خوب پخته شده دوس دارن، استیک یکم برامون سفت بود، فقطــــــــــــ یه ذره تونستیم بخوریم، خیلی شرمنده شدیم.

یونگ هوا: اون یه رستوران گرون قیمت بود...!(خنده)

جونگ شین: حتی الآنم وقتی یادش میفتم احساس شرمندگی می کنم. خب اگر می تونستیم تو فرانسه اجرای زنده داشته باشیم، دلم می خواست یه baguette تازه و واقعی بخورم.

یونگ هوا: پس یعنی baguette خوردن تو هر جای دیگه ای به جز فرانسه غیر واقعیه؟(خنده)

جونگ شین: اووه نه منظـــــورم این نبود.(خنده)

جونگ هین: چون ما این ماه زپ تور ژاپن رو داریم می خوایم به شهرای مختلفی تو ژاپن بریم. به ویژه من واقعا منتظـــــر خوردن خرچنگ و آبجو تو هوکایدو هستم.

جونگ شین: ما خیلی راجع به غذا صحبت کردیم(خنده). چون تو همه ی محل های اجرای زپ طــــــــــــرفدارا و ما خیلی بهم نزدیکیم ، میتونیم مستقیما همدیگه رو درک کنیم. ما جدا منتظـــــر اجراهای زپ تور هستیم.

یونگ هوا: ما همچنین در سامر سونیک و فستیوال راک در ژاپن شرکت می کنیم.

جونگ هیون: امسال سالیه که ما اجراهای زنده زیادی در خارج و ژاپن داریم. ما انتظـــــار داریم که سی ان بلوی باحال تری باشیم که چیزارو یکی یکی به دست میاریم. همه تلاش خودمون رو می کنیم!



ماجرای جانبی مصاحبه

ما یک مصاحبه در فضای شاد همدلی داشتیم. درباره این ماجرا که جونگ شین نمی خواد کارایی رو که بقیه می کنن انجام بده، یونگ هوا گفت: جونگ شین از ما متنفره! و صمیمانه با بقیه اعضا خندیدن. جونگ شین هم به سختی اون رو انکار کرد^^. و در طــــــــــــول مصاحبه مین هوک زیر لبی گفت : من سرطــــــــــــانم ( تو ژاپنی خرچنگ میشه KANI و سرطــــــــــــان میشه KANI-ZA ). اما هیچ کس واکنشی( خندیدن) نشون نداد. مین هوک با ناراحتی کفت: همه دوباره منو نادیده گرفتن و بعد این اعضا رو متلاشی کرد (احتمالا یعنی خندوند) . این چهار نفر مثل 4 تا برادر واقعی بهم خیلی نزدیکن.

(این خبر به ترجمه cnblue4starو منتشر شده در انجمن هواداران K-pop)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:اخبار cnblue,مصاحبه های CNBlue, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com